سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با بهترین شرکت های بابری

مشخصات کاغذ A4 دابل آ

    نظر

کاغذ A4 دبل آ Doubla A

کاغذ A4 دبل آ Doubla A یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کاغذهای تحریر در سراسر جهان به خصوص در خاورمیانه و آسیای شرقی است. قیمت بالای این کاغذ آ4 به علت کیفیت درجه یک آن در فروش کاغذ دبل آ در ایران وقفه ای ایجاد نکرده است؛ زیرا بیشتر دستگاه های پرینتر موجود در شرکت ها و موسسات نیازمند کاغذ آ4 با کیفیت هستند. اما تا به امروز در مورد پیشینه کارخانه ی کاغذ آ4 دبل آ مقاله ای ترجمه و تهیه نشده است. در این مقاله از اولین قدم های تولید کاغذ تحریر در کارخانه دبل آ تا تبدیل شدن این کارخانه به یکی از موفق ترین شرکت ها در صنعت کاغذ و مقوا توضیح خواهیم داد.

شرکت  معروف دبل آ در سال 1989، با نام کارخانه ی کاغذ “های تک” (Hi-Tech ) به عنوان قوی ترین و برجسته ترین آسیاب خمیر کاغذ و کارخانه تولید کاغذ در تایلند تاسیس شد که هرساله می توانست  41000 تن کاغذ تولید کند.

شروع قدرتمند این کارخانه ضمینه را برای رشد این شرکت ایجاد کرد . در سال 1993 کارخانه ی های تک با کارخانه کاغذ “اوجی”، بزرگترین کارخانه ی تولید خمیر کاغذ در ژاپن قرارداد همکاری و تخصیص نیرو امضا کرد که باعث افزایش کیفیت انواع کاغذ و رشد خرید کاغذ به خصوص کاغذ A4 گردید و بعد از این تغییرات، شرکت به سهامی عام تبدیل شد و نام آن به “ادونس آگرو” تغییر یافت.

در سال 1995 ماشین آلات تولید کاغذ دراولین فاز کاغذ کارخانه نصب شد و بعد از گذشت چند ماه در همان سال بهره برداری از سیستم نوین تصفیه آب کارخانه کامل شد.

در نوامبر سال 1995 فعالیت های گوناگونی برای پیشبرد و ارتقاء کارخانه صورت گرفت برای مثال شرکت شروع به تولید کاغذ سفید با گرم و کیفیت مناسب پرینتر در آسیاب کاغذ خود کرد و ماشین آلات تولید کاغذعکس رنگی در فاز دوم کارخانه کاغذ نصب شد و همچنین در همان روزها زیر ساخت نیروی برق کارخانه تکمیل شد و با ظرفیت تولید برق 74 مگاواتی شروع به عملیات نمود.

در سال 1996 اولین کوره ی خمیر کاغذ شروع نصب شد و در ماه جولای سال 1996 در مرکز همایش های ملی “ملکه سیرکیت” شکوهمندانه بازگشایی شد. برنامه تجهیز و پیشرفت این کارخانه همچنان ادامه یافت به طوری که در همان سال اقدامات تولید کاغذ های لفاف دار، با ظرفیت 220000 تن در سال در دومین فاز کارخانه کاغذ آغاز گشت و در انتهای سال “ادونس آگرو” نشان استاندارد دپارتمان صنعتی تایلند را به علت محافظت  مطلوب از منابع طبیعی

کاغذ A4 دبل آ Doubla A در حال حاضر با کیفیت ترین کاغذ A4 موجود در ایران است و به دلیل گرم و کیفیت مناسب با پرینتر های موجود در سطح ادارات و شرکت ها تقاضا برای واردات آن بسیار بالا میباشد البته در اواخر سال 1396 و اوایل سال 1397 قیمت کلیه کاغذ افزایش قابل توجهی داشته اند  که کاغذ باکیفیت دبل آ نیز نسبت به سال گذشته با توجه به نوسانات ارز و توقف واردات تا مرز سه برابر افزایش قیمت داده است

شرکت دبل آ جدیدا در ایران نمایندگی زده و روی کارتن خود ساخت تایلند و بسته بندی در پیشوا درج می کند که مورد اعتماد ترین کاغذ موجود از این برند می باشد.

کاغذ آچار دبل آ Double A یکی از پراستفاده ترین و نیز پرفروش ترین کاغذهای موجود در بازار ایران است. این کاغذ آچار double a از الیاف سلولزی ساخته شده که به صورت برگه های سفید کاغذی درآمده است . سپس به وسیله برش لیزری در سایز A4 و وزن 80 گرم واقعی تولید می گردد، طول هر کدام از برگه های کاغذ A4 دبل آ ، 29.7 سانتی متر و عرض آنها 21 سانتی متر است، که طول و عرض استاندارد یک کاغذ A4 می باشد؛ کاغذ آچهار دابل آ در بسته بندی 500 عددی و 5 بسته در هر کارتن در بازار عرضه می گردد.

کاغذ دبل آ مناسب برای پرینترهای لیزری، جوهر افشان، دستگاههای فتوکپی و فکس ها مناسب می باشد. نیز جهت فروش در بازار ماشین های اداری و لوازم جانبی می باشد. کاغذ های دبل آ مورد علاقه افرادی است که با پرینترها زیاد سروکار دارند؛ به این دلیل که کیفیت بالای این کاغذ باعث جلوگیری از پاره شدن و چروک شدگی کاغذ در دستگاه کپی و آسیب زدن به پرینتر و دستگاه کپی می شود. کاغذ دبل آ از دو کشور مطرح دنیا اندونزی، چین به صورت فابریک و برش خورده وارد ایران می شود. به تمام شهرهای کشور عرضه می گردند. قیمت بالای کاغذ دبل آ به دلیل کیفیت درجه یکی که دارد در فروش کاغذ دبل آ هیچ وقفه ای ایجاد نکرده و همچنین روند پرفروش ترین کاغذ را دارد.

کاغذ A4 دبل آ 80 گرمی بسته 500 عددی (double A) از درجه سفیدی زیاد برخوردار می باشد. که باعث می شود هنگاه پرینت و کپی متنی کاملا واضح ایجاد شود. این محصول با استفاده از دستگاه های برش تمام اتوماتیک لیزری تولید می شود. که این موضوع باعث می شود تا  بدون پرز باشد. نداشتن پرز روی آن باعث می شود تا در طولانی مدت این پرز ها به دستگاه کپی یا پرینتر های شما آسیم وارد نشود. این کاغذ با کیفیت بالایی که دارد برای مقاصد گوناگون چاپ یک رو و دورو با سرعت بالا استفاده می شود. و به هیچ عنوان داخل دستگاه شما گیر نمی کند.

 

مشخصات کاغذ A4 دبل آ

هر برگ کاغذ دبل آ اصلی با گرماژ 80 گرم تولید می شود. که کاملا مناسب استفاده داخل دستگاه کپی، پرینتر و فکس می باشد. و در سرعت های بالا به هیچ عنوان داخل دستگاه گیر نمی کند. همچنین در سایز استاندار 21 × 29.7 سانتی متر برش خورده که کاملا استاندارد می باشد. و در نهایت به دلیل استفاده های فراوان در ادارات، مدارس و بیمارستان ها در بسته های 500 عددی تولید و عرضه می گردد. کاغذ دابل آ با ماشین های برش بسیار دقیق لیزری و بسته بندی تمام اتوماتیک تولید می شود. و 100% قابل بازیافت می باشد.

 

روش استفاده مناسب از کاغذ

این محصول را در معرض رطوبت قرار ندهید. این امر باعث می شود تا فرم اصلی خود را از دست بدهد و زمان استفاده داخل دستگاه کپی و پرینتر گیر کند. همچنین لازم به ذکر است که کاغذ استفاده نشده را به سرعت داخل بسته بندی برگردانید. تا هر چه کمتر آسیب ببیند و کیفیت اولیه خود را حفض کند. بسته بندی را در محیط خشک و به دور از نوسان دمای شدید نگه دارید.

کاغذ دبل آ  از بهترین برندهای موجود در بازار ایران برای تولید کاغذ A4 , کاغذ A5 و کاغذ A3 می باشد.

برای تولید خمیر کاغذ  دبل آ از پیشرفته ترین تکنولوژی صنعت کاغذسازی استفاده می شود. برای تولید دبل آ از درختان اوکالیپتوس کاشته شده بمنظور تولید کاغذ در استرالیا بهره گیری می شود و به هیچ وجه حتی یک درخت از جنگل های طبیعی جهت تهیه مواد اولیه این کاغذ قطع نمی شود.